נקי עד שתגידו
  • ראשי
  • שירותי אחזקה וניקיון
  • ניקיון לאחר שיפוץ
    • ניקיון לאחר צביעה
  • שירותים נוספים
    • ניקיון מגדלי יוקרה
    • ניקיון בתים
    • ניקיון ספות
    • ניקיון שטיחים
    • פוליש וניקיון
    • ניקיון חדרי מדרגות
    • ניקיון משרדים
  • הבלוג
  • ראשי
  • שירותי אחזקה וניקיון
  • ניקיון לאחר שיפוץ
    • ניקיון לאחר צביעה
  • שירותים נוספים
    • ניקיון מגדלי יוקרה
    • ניקיון בתים
    • ניקיון ספות
    • ניקיון שטיחים
    • פוליש וניקיון
    • ניקיון חדרי מדרגות
    • ניקיון משרדים
  • הבלוג
נקי עד שתגידו
  • ראשי
  • שירותי אחזקה וניקיון
  • ניקיון לאחר שיפוץ
    • ניקיון לאחר צביעה
  • שירותים נוספים
    • ניקיון מגדלי יוקרה
    • ניקיון בתים
    • ניקיון ספות
    • ניקיון שטיחים
    • פוליש וניקיון
    • ניקיון חדרי מדרגות
    • ניקיון משרדים
  • הבלוג
  • ראשי
  • שירותי אחזקה וניקיון
  • ניקיון לאחר שיפוץ
    • ניקיון לאחר צביעה
  • שירותים נוספים
    • ניקיון מגדלי יוקרה
    • ניקיון בתים
    • ניקיון ספות
    • ניקיון שטיחים
    • פוליש וניקיון
    • ניקיון חדרי מדרגות
    • ניקיון משרדים
  • הבלוג
ניקיון משרדים
ראשי » ניקיון משרדים

ניקיון משרדים

טיפים קטנים לסביבת עבודה נעימה

מנהלים רבים שואפים למצוא דרכים לקדם סביבת עבודה נעימה ונוחה לעובדים, מתוך אמונה שסביבה כזו תגביר את התפוקה ותיצור אווירה מזמינה לעובדים המגיעים אל המשרד. ישנן דרכים יצירתיות שונות להגיע למטרות אלה, ומגוון הכלים שבהם משתמשים מנהלים בארגונים קטנים וגדולים הוא אכן מגוון רחב. למשל, יש מנהלים שקובעים פגישות תקופתיות שאינן פורמליות, בהן יכולים העובדים להשתחרר מלחצי העבודה ומהיעדים שלהם, ליהנות ולהתגבש עם חבריהם לצוות. דרך אחרת היא על ידי הענקת הטבות שונות לעובדים מצטיינים או לעובדים שמפגינים יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה. צעדים אלה בוודאי תורמים למוטיבציה של העובדים, שמרגישים שיש הכרה בעבודתם הרבה ובמאמצים שלהם. ברמה הבסיסית יותר, אפשר ליצור סביבה נעימה על ידי דאגה לצרכים השוטפים של העובדים, כמו מטבחון מפנק עם פינת קפה מאובזרת ונשנושים מתוקים, או על ידי השכרת שירותיה של חברת ניקיון משרדים, שתדאג לכך שהמשרדים יהיו תמיד נקיים ומסודרים ותאפשר לעובדים להתרכז במה שהם באמת צריכים ויודעים לעשות.

משתפים את העובדים

למעשה, אחת הסוגיות הרגישות במקומות עבודה רבים, היא סוגיית הניקיון. העובדים שואפים להשלים כמה שיותר מטלות במשך זמן עבודתם במשרד ונמצאים תחת לחץ לעמוד ביעדים שהוצבו להם, לשוחח עם לקוחות, להגביר מכירות או לטפל בנושאים האדמיניסטרטיביים אשר תחת אחריותם. משום שכך, הם עשויים לוותר על שטיפת ספל הקפה או לא לשים לב לפח שעולה על גדותיו. הסיבות לכך הן ברורות, והמדיניות בנושא בדרך כלל תלויה בהחלטות מנהלתיות שקשורות גם ביכולתו של המשרד להחזיק צוות ניקיון. זהו בוודאי אידאלי לגייס צוות שכל תפקידו לשמר ניקיון משרדים לאורך כל שעות העבודה, לרבות שטיפת הכלים, ריקון הפחים, ניקוי האבק ואף סידור השולחנות, אבל השיקולים הכלולים ביכולת לעשות זאת הם גם שיקולים כלכליים. במקומות שבהם צוות הניקיון מגיע פעם או פעמיים ביום, נדרשת ערנות של העובדים בכל מה שקשור לניקיון השוטף של המטבח ושל פינות העבודה שלהם. קביעת נהלים מסודרים יכולה לעודד שיתוף של העובדים בתחזוקה השוטפת של ניקיון המשרד.

זה טוב לעסקים

אין ספק שיצירת סביבת עבודה שהיא מזמינה ונעימה תעודד את העובדים לעבודה פורייה וטובה יותר, וגם אין ספק שניתן ליצור סביבה כזו בקלות. אפשר להתחיל משמירה על הסדר והניקיון בארגון, על ידי קביעת כללים פשוטים שיערבו את העובדים במתרחש במשרד, וכן על ידי הזמנת חברת ניקיון משרדים, או על ידי ארגון פעילויות ארגוניות שייצרו גיבוש ואווירה טובה וחמה במשרד

עוד אודות אחזקת מבנים

יצירת קשר מהירה
(c) כל הזכויות שמורות - 2020 | נקי עד שתגידו
נבנה ע"י שמול